Faceți căutări pe acest blog

luni, 25 iulie 2016

If not...then

DACA NU...ATUNCI
Scena la tara, povestita de mama (copilul din poveste e adoptat, nu il cunosc, doar pe bunica)
Copilul e adus de bunica in vacanta la bunici. Copilul se pune pe urlat ca vrea acasa la parinti. Bunica plina de nervi ii explica ca"esti o tiganca si daca mai faci atatea marafeturi, parintii te duc inapoi de unde te-au luat".
Bunica in cauza este un om fain, copilul, ca toti copiii o adusese la exasperare pe moment, altfel il iubeste.
Chiar daca vi se pare de bun simt...si aveti senzatia ca toata lumea stie ca asemenea lucruri nu se spun, incercati sa vb cu cei cu care va lasati copiii, ca in niciun caz sa nu foloseasca astfel de amenintari...
Cand eram eu copil se folosea des aceasta amenintare ca te duc parintii si te dau la tigani/la casa de copii/nu te mai iubesc. Cei carora li se suneau astea nu trecusera prin ele, asa ca nu le dadeau importanta, dar pentru un copil care deja a fost abandonat nu exista frica mai mare, cel putin in prima perioada:).
Verbalizati care sunt amenintarile/cuvintele care nu pot sub nicio forma spuse...

4 comentarii:

  1. Mare dreptate !
    Felicitări pentru blog, multe, multe felicitări !

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna, te felicit pentru blog si mi-as dori sa te intreb ceva. Imi poti lasa te rog o adresa de mail unde sa iti scriu deoarece nu am gasit-o, nu stiu daca ai lasat. Imi doresc si eu mult un copil, dar nu stiu daca pot adopta..

    RăspundețiȘtergere
  3. ai scris cu mult suflet aceste rânduri ! dar sunt practic mai greu înţelese de cei care doar citesc povestirea, nu au trăit-o... mama mea este un copil înfiat... este greu... şi acum, la vârsta ei, se emoţionează enorm când repovesteşte sau aude de vreun eveniment similar...

    RăspundețiȘtergere